Wednesday 27 April 2011

BelajaR MenghaRgai Sebelum Kehilangan

Hoi hOi yahOii …haha sawan2..kenapa?? sebab saya terasa dunia saya penuh warna warni..macam bubble cartoon iklan nippOn paint tue..sekali meletup seluruh wilayah berwarna warni dan ceria…macam tue juga apa aq rasa sekarang..hOhO..ada kena mengena ke ngan tajuk entry aq?? Lek lu, nie intrO_hint kOT..hihi..gedik gila..tapi lantak aq lah..xmenyusahkan Orang..dah aq nak suka..

Wokeyh nOw aq nak memulakan cerita berkenaan dengan tajuk entry aq nie..actually dulu aq selalu rasa nObOdy luv me, appreciate aq n what else?? Sema la negative thinking ..sebab aq selalu rasa im nOt the pretty One juz like my besties and Other gurl in this wOrld N selepas disakiti ! sO I ‘m assume I  don’t deserve tO get any happiness..tapi betul ke?? nOpe that Only my bad impression ! Now aq tak rasa dunia terlalu kejam..sebab masih ada kebahagiaan tuk setiap manusia yang sentiasa sabar, sabar dan sabar dengan dugaan yang Allah bagi..Mungkin dulu satu masa aq “disakiti” n aq “menyakiti” tapi aq dah dapat balasan atas apa aq wat..ha rasakan! HoHo..memang sakit nya rasa bila sayang Orang tapi Orang “main gila” belakang kita..kita setia , sayang cam nak gila wahh sedap2 dia memperbOdOhkan kita..HOW COULD U! tapi  mungkin Allah nak aq rasa apa yang aq dah wat dulu kat Orang..tO mOhd…..bin …..im sOrry! Heee..semOga awak dapat yang lebih baik..sebab saya dah dapat balasan setimpal dengan apa saya wat dulu.. n tO Si pOlan Bin si Polan im sOrry u also get what u give tO me agO..bukan niat aq nak mendOakan tapi macam entry before nie what gOes around its alsO cOme around..langit tue xselalu cerah..sekarang awak  tau kan sakitnya rasa dipermainkan _ditinggalkan?? semOga jadi pengajaran..tapi insyallah awak mesti dapat yang ag baik dari saya..sOry saya xkan berpaling kat awak untuk kali yang ke berapa pOn xtau..PEACE….!

Ok sekarang untuk pengetahuan awak Si pOlan bin Si pOlan I already gOt another One..rasanya awak dah tau kOt sebab awak kan macam ahli nujum tau pasal saya..hihi…dy lebih menghargai,sayang saya dan cintakan saya..xpercaya?? Oh lupa sebab dy xlayan saya macam awak layan saya dulu ek?? don’t judge sOmeOne b4 u know them..saya , dia n Allah je tau apa yang jadi..kalau dengar jew tapi xder kat tempat Orang tue memang kita wat spekulasi buruk.. Xpew saya tema baik buruk dy..sebab cara dy memang camtue..saya sayang dy lebih dari apa yang saya ada..Ok saya minta maaf kalau statement saya menyakitkan atie tapi kenyataan,…cukuplah dulu awak sakitkan saya…awak nak sangat  baca blog saya kan..jadi saya minta maaf kalau terasa..its cOme from my heart..dulu saya tOO slow n nice diam jew awk watpe2 nOw im wake up! Nielah apa saya pendam selama arie nie jadi bila dah da kesempatan nak cakap im telling the TRUTH!  bagi saya peluang hidup dengan Orang yang betul2 hargai cinta saya walau dy “xbagus pada pandangan awak tapi dialah adalah TERBAIK bagi saya..sekarang saya lebih hargai apa depan mata sebab saya xnak jadi macam dulu..hargailah apa yang ada depan awak walaupun diikutkan masih banyak kat luar sana yang lagi baik & CANTIK..jangan bila dah xder sibuk nak menyesal salah lama..its tOO late..janganlah kacO hidup saya dah k,.kenangan awak n saya biarlah jadi kenangan lama..

*baby sayang..terima kasih sebab sabar , n sayang aq..yang penting thank being “tOO crazy” ..hahaha! maafkan saya..kah3..aq sayang kO sangat2..sumpah xtipu..aq xkencing lenjun apatah sembang lebat..Okey, semOga kita kekal sampai hujung nyawa..amin..luv u sO much and u MY SUPERHERO, N I UR POWERPUFF GURL....wink2

2 comments:

  1. woit budjet kau sowang larh adey bf..ak adew cik bff tao..hahahhahaha

    ReplyDelete
  2. aku nak jadi powerpuff gurl jgk bleh..? ahak3... nway.., ni la azie yg dicari2... chaiyok3... xder mknanya xcntik ok... ko tu je prasan, k comey... wink~~ :)

    ReplyDelete