Sunday 15 January 2012

just 4 u gurl...


dah lama aku tak update blog...sekarang aku join kursus lepasan siswazah yang tanam anggur..still looking 4 jOb cam aku n classmate aku..ahha..em best juga, nO fees 4 it n the mOst best dibayar elaun..haha..mOdul FREE OF CHARGE..hahaha.. nOw masa aku telah dihabiskan dengan belajar..Ok lah dari makan tidO berak canggung kat umah..

Ok, sepanjang aku xupdate blOg macam2 yang menimpa aku..suka, duka, sakit..semua ada..ntahla God always giv a TEST yang aku rasa kadang aku xleh nak hadap..but i have! aku cuma nak cite yang aku tak pernah sangka, the gurl whO lOOk nice, sOft spOken, spoil tp sebenarnya "spoilsport" Sorry la..kan aku nak sangat cakap pasal kau tapi kau paksa aku..sakit sangat hati aku..yelah mentang2 Orang nampak kau camtue kau wat Orang tuhan tue bals..tuptap tuhan tunjuk...hey suck weh perangai kau..takpe..kau n kau sOrang ag memang TERBAIK..sampai mati pOn aku xkan lupa..

Sekarang kau rasa "how proud iam, i needed n im hOt..him like me..luv me" ..haha..tapi nanti bila tuhan tue bagi kau rasa apa aku rasa..selamat lah merasa lah..

Last wOrd, aku dOakan kau selamat menjalani hari kau dengan bahagia..hehe..lau rasa aku semak xpayah semak lam hidup aku...Ok..deal?? daa my luppy stalker!

No comments:

Post a Comment