Sunday 14 October 2012

SAKIT HATI



BismillahirOhmanirOhim.....

Assalamualaikum fOr all my gOjes my handsOme.. hari nie aku punya blOg memang nak maki Orang..g mati lah nak cakap apa..kOrang tau x..ada lah beberapa kerat minachi nie sakai sangat sakit hati nak cara hal aku..aku xamik pOrt pasal dy befOre nie..especiall O twitter wOrld...tapi dy perasan aku n kawan2 aku cakap perihal dy..hellO kau bukan retiss xpOn manusia hebat sangat aku nak amik tau,...weh kau lau rasa kau bagus kau xsemak nak kata kat Orang macam2..yang paling penting kau xsemak nak jOin venture ak n kawan aku pnya c0nversati0n..pless lah..kau sape nak head tO tOe judges?? hey pOmpuan..aku memang fuck kau sangat2..sampai mampOs pOn aku xkan maafkan kauOrang...bullshit !! 

Sampai hal aku dengan hidup aku kau nak sakai...WTF lah kang...btw lau kau rasa kau perfect  sesuai untuk jantan aku..haa silakan..keep him jangan sampai terlepas kat aku..Ok?? jangan nak cakap aku anjing melalak..kau yang menyalak..satu ag aku xtaulah sape BACKSTABLE sekarang sampai tahu hal semua..aku sikit xjelOs dengan hidup kau..semua Orang ada kehidupan sendiri.. kata matang prOfessiOnal sangat..hey sial je! 

Thanx kat kawan2 aku,sara,efa, bella,siti,amelin, nana, eda, k.ema, eb, n semuanya yg suppOrt aku..aku xkisahlah lau rasa nak backup Org lain..kebenaran akan terbukti nanti...janga sampai rasa dah hilang...jangan fikir aku sabar sangat..lau rasa aku kaki game, penipu bangsat terpulang..sekian terima kasih!

2 comments:

  1. people make dis to low ur confident and to hide their weakness sayang.... keep it up okeiii, be a strong girl. i always be wif u.muaxx

    ReplyDelete
  2. yeah..absolutely rite..but she make me fall down..sampai stu thap xleh nak sabr...cm siaall..thnk u syg

    ReplyDelete