Monday 15 October 2012

DUGAAN ..............



Dugaaan... A.K.A Ujian Allah

Ya Allah, makin hari rasa makin down...rasa nak tesungkur jatuh pon ada..xtaulah apa lagi dugaan yang melanda..perlu ke nak memalukan nak jaja kisah aib sendiri dekat Orang..dekat twitter atau facebOOk..xperlu kOt..just between us dah cukup..kenapa perlu buat semua tue..berpijak dengan kebenaran sekalipon xperlu..ntahla...aku dah penat dengan semua ni...

Sampai bila pon xtau...mungkin aku penyebab tapi orang pernah fikir x kenapa..Orang xda kat tempat aku..cuba dia ada kat tempat aku mesti akan rasa benda sama..ntahlah...aku bosan sangat..malu xpayah cakaplah.. Semoga tuhan ampunkan dosa orang yang mengaibkan orang lain... Kepada "MEREKA" itu terima kasih for the title "chicken" n thanx for all unmatured..mentality rendah dan sebagainya..thanx cakap aku anjing menyalak n minah insecure..its Ok..yhank sebab mentertawakan aku ..thank sesangat..aku xtau nak cakap apa..God will repay for it..masa tue rasa lah apa orang lain rasa..kena ingat xselamanya kita kat atas dan xselamanya kita kat bawah..jangan budjet uOls nampak gud2 bertudung bagai No SIN U DOne..everything SO GOOD! Jaga je diri sendiri lagi bagus kalau rasa bagus n PERFECT sangat..takut esOk lagi teruk je..huhu...

Jangan terlalu riak apa ag takbur dengan kepandaian, kebahagiaan atau apa je yang kau miliki itu..sebab kita xkan pernah tau what happen On the future.. hidup nie umpama recyle yang what gO arOund it cOmes arOund..xpayah rasa diri tue betul n hebat bangat..Ok.. selama hari nie dah lama aku xamik tahu hal kau, xnak amik kisah tapi kau perasan sangat aku cakap hal kau kenapa..sampai tiap apa aku wat kau nak kisah sangat.. yelah aku faham aku nie hot n famous..suka aku nak tweet cm retiss ke mcm ustazah ke..menyusahkan hidup kau ke?? xkan..sO please gO away frOm me... thanx..


I HATE N FUCK U THE SUCKER OF HATERS....

No comments:

Post a Comment